sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslama scripti yapabilirsiniz. Developerlar üye olup kendi projelerini vs. lisanslarlar. Üyelik tipleri vs. oluşturursunuz.
Hmmm güzel fikir teşekkür ederim.