Hocam pil ömrü ve 67 watt şarj aleti olması çok iyi. Ben pek araştırmadan aldım biraz pişman oldum açıkçası. Bu kadar yeni bir telefonda 1080p 30 fps video çekebiliyorsunuz. 4k video özelliği yok. Babama 6 yıl önce xiaominin bir telefonunu almıştık onda bile 1080p 60 fps ve 4k çekim var. Bunun dışında geçen bir canlı müziğe gittim video çektim. Sesler patlıyor boğuk geliyor ses. Diğer kullanıcıların da aynı sorundan yakındığını gördüm. Evet telefon çok hızlı şarjı çok uzun gidiyor ve çok hızlı doluyor. Ama dediğim sorunları da göz önünde bulundurmalısın. Teknoloji marketlerden alacaksanız bana göre o fiyatı vermeyin ben yurtdışı cihaz alıp imei attırdım o yüzden cazip geldi.