Platform neyse, ona uygun program yazılır.

Bence c# sonsuza dek ekmek yedirir. İşletim sistemi var mı? O halde c# hep var olacak.

En azından ben 15 yıldır kullanıyorum.

Bakmayın abartılı front endcilere. Bir gün İnternet kesilir, front end biter ama back end ve masaüstü olmaya devam eder.

Popüler mi? Artık değil.