EpinExtra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargo göndermeniz her firma için gereklidir istedikleri evrakları göndermek zorundasınız yoksa sms gönderimi yapamazsınız
Belgeleri tabiki vereceğim hocamda kargo işiyle uğraşmak istemiyorum