Benden daha tecrübeli arkadaşların farklı görüşleri vardır ancak;
Forum içinden ya da dışından aldığım 4 Türk yapımı scriptin 2 tanesinde sorun yaşadım ulaştığımda sürekli ekstra ödemeler yapmak zorunda kaldım.
Forum içerisinden Türk yapımcılara ait 3 farklı Wordpress teması kullandım, bunlardan bir tanesi ki sanıyorum en popüleri hariç memnun kaldığım hiç olmadı. Saçma sapan hatalarla uğraştım (Memnun kaldığım tek tema Geoit'tir yıllardır kullanıyorum).
Yukarıda saydığım ihtimaller yurt dışı ürünlerinde de elbette bulunuyor fakat kullananlar bilir ki bir şeyler daha sistematik ilerliyor. Güncellemeler, geri dönüşler daha stabil geliyor. Forum içerisinde satılan çoklu lisanslı ürünler de olunca pek çok kişi daha uygun fiyata yurt dışı temaları ya da eklentileri tercih etmeye başladı (en azından Wordpress için).