MustafaSAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin daha önce el atmadığı bir ürün bulup getirip satışa açtığının 10. gününde yarı fiyatına trendyol da satıldığını gördükten sonra fikrin çöp olur
Bunu amatörler yapar işi bilen adam markasını bastırır tescilini alır öyle satar Detaylara girersek aslında çok fazla var. Buradaki asıl olay oradan ürünü getirtmekte değil, burada ürettirebileceği fikirler bulursa daha karlı olur. Zaten E-ticarette al sat devri öldü diyebiliriz.