Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim milletimizin aşina olabileceği bir uzantı olarak görmüyorum ".app" uzantısını hocam.
Valla hocam ilerde bir uygulama vs cikarirsam die aldım (: iyi gider uygulamaya