selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle dostum.Yada isteğe bağlı olarak dışarıdan ödeme yapması lazım
Kalan günlerini tek seferde peşin ödeyip emekli olabilir mi ya da 1000-540(askerlik)=460gün/30= 15 ay olarak her ay sigorta mı ödemesi gerekiyor. Eğer öyle ise 15 ay sonra eyt hala onun için geçerli olur mu ? Kusura bakmayın pek anlamıyorum, rica etti bir araştırabilir misin internette yazıyordur diye haber sitelerinden net bir bilgi alınamadığı için buradan sorayım dedim.