Babanızın daha sigorta ödemesine gerek yok eyt de gün şartı 5000 gün
Babanız da bu şartı doldurmuş yani şu an eytli
Doğru aşağıya odaklanmışım pardon,
1000 günü kalmış oluyor yarısını askerlikle borçlanabilir yaklaşık 1,5 sene de prim ödese emekli olur diye düşünüyorum
Şartı doldurmamış 4029 gün yazıyor
5000 güne tamamlarsa eyt ile emekli olabilir yani hocam doğru mu anladım.
Sadece askerlik borçlanması yapabilirsiniz.Oda yetmez
Askerlik borcu olarak sadece 18 ay ödeyebilir sanırım. Kalan günlerini sigortalı olarak mı gözükmesi gerekiyor.