emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babanızın daha sigorta ödemesine gerek yok eyt de gün şartı 5000 gün
Babanız da bu şartı doldurmuş yani şu an eytli
emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru aşağıya odaklanmışım pardon,
1000 günü kalmış oluyor yarısını askerlikle borçlanabilir yaklaşık 1,5 sene de prim ödese emekli olur diye düşünüyorum
arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şartı doldurmamış 4029 gün yazıyor
5000 güne tamamlarsa eyt ile emekli olabilir yani hocam doğru mu anladım.

selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece askerlik borçlanması yapabilirsiniz.Oda yetmez
Askerlik borcu olarak sadece 18 ay ödeyebilir sanırım. Kalan günlerini sigortalı olarak mı gözükmesi gerekiyor.