arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şartı doldurmamış 4029 gün yazıyor
Doğru aşağıya odaklanmışım pardon,
1000 günü kalmış oluyor yarısını askerlikle borçlanabilir yaklaşık 1,5 sene de prim ödese emekli olur diye düşünüyorum