arkadaşlar laptopta internet 3-5 dakikada bir kopuyor. internet ile bağlantıyı kesip tekrar bağlanınca geliyor. ama burada şöyle bir saçmalık var;

1- internet sadece laptopta kopuyor diğer aletler telefon vs. bağlanmaya devam ediyor. sorun modemde falan olsa herkesin gitmesi lazım.
2- internet kopması sadece evdeki wi-fi modemde oluyor. telefonunkini paylaşıp bağlanınca saatlerce kopma olmuyor.

böyle saçmalıklar var. çıldırmak üzereyim lütfen yardım edin.