Bir smm panel ile çalışıyorum uzun zamandır, bugün farkettim 4 gün önce aldığım beğeniler düşüyor ve 5Tl civarı para ödüyorum 1k beğeniye. Sordum neden düşüyor utanmadan bir de 4 gün önce alınan beğeni düşebilir diyor yav arkadaş dalga geçer gibi. Daha önce böyle bir şey olmuyordu belli ki kalitelerinden ödün vermişler.
Beğeni aldığımda düşmeyecek düşecekse de şöyle 4 günde düşmeyecek uzun bir dönem idare edecek panel arıyorum, Türk takipçi gönderiyorum içerisi şöyle aşağı bırakıyorum bu yazdım destek talebinden bilgileri olsun diye gelen cevap " Sipariş henüz başlamış, bu servisten daha önce de alınmış. Yabancı olsa diğerlerinde de şikayette bulunmanız gerekirdi. Bu Türk data tamamıyla. " aynı şey olayı bu muhabir soruyor tosuncuğun çiftlik bankına niye katıldınız kadında cevap veriyor ya işte herkes katıldı bu kadar insan akıllıdır ( g***** z***** ) olamaz diye düşündük. Bu türk takipçiye de 9TL ödüyorum. Allah aşkına şu işi hakkıyla yapan yazsın ondan alalım yav.