Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aynı şekilde bende kayıt alırken aşırı kalitesiz görünüyor. Action4 diye bir kayıt programı var onu kullanıyorum çok iyi
bakacağım teşekkür ederim.