savcılığa şikayet yazmak için hukuki bilgiye gerek var mı? kendimi ve yaşanan olayı ifade etmek yetmez mi? mesela karışık bir olay var ve bunu yazıda daha iyi anlatabileceğimi düşünüyorum polise anlatsam karışıklık olabilir kendim dilekçe yazamaz mıyım