selamlar şöyle bir sistemim mevcut
bu sistemde lol oynarken 1 maç mesela medium ayarlarda 60 fps alıyor bir maç 230-240 fps alıyor ve yavaş yavaş düşüyor low ayarlara çekiyorum gene 60 fps oluyor
eğer ki 60 fps alırsam sonraki maça girmeden bilgisayarı resetlemek durumunda kalıyorum fakat 1-2 maç sonrasında tekrar ediyor bilgisayara herhangi bir driver yada program indirmedim parçalarla alakalı windows kendi kendine driverleri indirdiği için dokunmak istemedim sizce neden böyle oluyor