Birazda şans işi sanırım, girdiğin iş yerindeki insanlara da bağlı. Arkadaş Bosch da calısıyor mesela, çok memnun.
Doğrudur tembel olduğunuzu söylediğiniz için ve bir de Kendinizden piyasa işlerinde pek emin olamadığınız için söyledim bunları Çünkü dışarıda Herkes kendi işini yapabilmekle meşgul Kimse kimsenin Kara kaşına kara gözüne iş vermiyor o yüzden her şeyi hazırlıklı olmanız gerekir