Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlıyorum Umarım iş bulursun ama iş bulmak sorunu çözmüyor dediğim gibi sabırlı olman lazım en başta en gerekli şeylerden birisi bu Eğer bunu başaramıyorsan Kendi işinin patronu olmaya mecbursun
Birazda şans işi sanırım, girdiğin iş yerindeki insanlara da bağlı. Arkadaş Bosch da calısıyor mesela, çok memnun.