Scottish sahiplenmeyin arkadaşlar, bu kediler doğuştan kusurlu dünyaya geliyor. Genetik olarak kusurlu canlılar. Özel ilgi gerektiriyorlar ve diğer kediler gibi yaşayamıyorlar.
Arkadaşımın bu cins bir kedisi vardı, kedi ağrıdan düzgün yürüyemiyordu. Kemikleri çok güçsüzdü, zıplayamıyordu. Eziyet etmeye gerek yok diye düşünüyorum.