Bundan yaklaşık 30 yıl öncesine kadar kanser kalp kirizi gibi şeyler ilçede kasabada tek tük kişilerde görülen nadir hastalık ve rahatsızlıklardı. Maşallah bilim teknoloji ve tıp ilerledikçe neredeyse her evde kanser, otizm, kalp krizi vakaları var. Bilim ve tıp ilerlemeseydi ne yapardık bilmem.