bundan 30 sene öncesinde genç yaşta kalp krizleri yoktu ( 1-2 belki vardır ) şimdi ise genç yaşta 10 lu yaşlarda çok örneğine rastlıyoruz. ben bunun sebeblerinden birisin genetiğiyle oynanmış ve hormonlu yiyecekler olduğunu düşünüyorum.çünkü eski lezzetleri tadan birisi şimdikilerin asla aynı olmadığını bilir. birde her türlü hazır yiyecekler.fast food,bisküvi çikolata vs.. dahil.