Bu şekilde kullanım çok uygun değil, güvenlik duvarı devre dışı bırakmak sağlıklı değil.
Birkaç bot apim barınıyor. Proje yayınladığım bir sistem değil.
Win vds proje yayınlayabilecek birisinin portu erişime açma sorunu olabileceğini düşünmüyorum. En kötü firmadan yardım alır.
Ben test için açmaya çalıştığını düşünerek o şekilde ilettim.