mersindeysen iklimi adana ile aynı.ben odamda ısıtıcı kullanmıyorum. sana tavsiyem 1.) polar yatak örtüleri var.onu yatağın içine ser ve yat ( ben öyle yapıyorum şuan ) 2.) üzerine kalın battaniye 3.) onunda üzerine kalın yorgan. yatakta kaldığın sürece üşümezsin. eğer bütçen varsa poların altına sünger yatak alırsan daha sıcak tutar. şuan bu kombinasyonla elektiriksiz kilimasız yatakta yatıyorum.her sene böyleyim. yatakta değilde odada duracağın zaman,kalın giyinip,polar eşefman altına,alttan yün içlik giyeceksin.odada üşümezsin.