Yönetici olarak çalıştır cmd yi yada denetim masasından güvenlik duvarı üzerinden açabilirsin
Merhaba öncelikle teşekkür ederim.
Lakin harfiyen yaptım firewall de eklediklerim de görünüyor, ama olmuyor ücretli veya ücretsiz fark etmiyor yardımcı olabilir misiniz ?