Hocam herkes öneriyor ama ilk 1 2 bölümü bitirdim pek sarmadı sanki güzeldi ama sürükleyici gelmedi. İlerleyen bölümlerde değişiyormu bu?
Hemen hemen ilk sezon sıkıcı ilerliyor ancak sabredersen daha sonrasında Acaba diğer bölümde ne oluyor? diye asla bırakamazsın.
Son sezonun son bölümleri ise
bana göre bir başyapıt.