ininala hesabımın silinmesi için komik bir mail atmıştım , yine komik cevap verdiler
mail şöyleydi
"ininal hesabımı kapatmak istiyorum ayrıca kişisel bilgilerimin ininal sunucularından kalıcı ve sonsuza dek silinmesini istiyorum. Hiçbir kişisel bilgimin ininal şirketinin bilgisayarında barındırılmamasını ve ininal ile olan gelmiş geçmiş tüm ilişiğimin kıyamet kopana kadar bir daha karşılaşmayacak şekilde sonlandırılmasını istiyorum.
ininal bilgilerim şu şu şu..."
ardından arayıp şöyle dediler
"A: Merhaba yunus bey, ininal hesabınızı kapatmak istiyor muşsunuz doğru mu
B: evet derhal
A: size özel bir kampanya hazırladık. ininal hesabınızı kapatmazsanız kampanya hesabınıza tanımlanacaktır
B: detay alabilir miyim
A: 50 TL üzeri alışverişlerinizde 20 TL indirim
B: ilgilen miyorum hesabım silinsin
"
bu da böyle anıydı