Yine gereksiz bir algı. Ban geçmişinize baktığımda 3 defa kurumsal iken banlandığınızı görüyorum. Premium üyeliklere bir şey olmuyorsa size de olmaması lazımdı?
Bırakın arkadaşlar bu tür sözleri, her gün kaçar tane kurumsal veya plus üyenin uzaklaştırıldığını görüyor olsanız eminim ki bu şekilde konuşmazdınız.
Premium üyelik sadece alan kişiye ekstra fayda sağlar, hata durumunda normal üye de plus üye de eşittir.
Maalesef katılmıyorum size. Şikayet etsem bana denecek şey belli: bu tür şeyler için report butonunu kullanmalısınız, forum dışı şeyler ilgilendirmez denecek bir şey olmayacak bir de bana gereksiz yere şikayet konusu açmaktan uzaklaştırma alırım. Bugün attığım reportta daha detaylıca belirttim. Arkadaş çaldığı template ile onlarca script yapmış ve satıyor. Şikayet konusu da siliniyor. Parayı iade edince mağduriyet giderilmiş mi oluyor Bilal Bey? Ş Onlarca kişiye satıldı onlar ve hepsi httrack ile demo sayfasından çekilmiş ve admin paneli giydirilmiş scriptlerdi. Bunu söylediğimde benim fotoğrafımı izinsiz forumda paylaşıyor, yetmiyor WhatsApp'tan arıyor tehdit ediyor beni. Eğer öyle değilse ceza almasını bekliyorum üyenin.