kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal+ bir şey olmaz hocam
Yine gereksiz bir algı. Ban geçmişinize baktığımda 3 defa kurumsal iken banlandığınızı görüyorum. Premium üyeliklere bir şey olmuyorsa size de olmaması lazımdı?
Bırakın arkadaşlar bu tür sözleri, her gün kaçar tane kurumsal veya plus üyenin uzaklaştırıldığını görüyor olsanız eminim ki bu şekilde konuşmazdınız.
Premium üyelik sadece alan kişiye ekstra fayda sağlar, hata durumunda normal üye de plus üye de eşittir.