eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden ucuzdu şimdi o kadar değilmiş sanırım.ceylon çay,hellim peyniri,elektronik ürün dolu gelirdi eskiden.arkadaşım 4-5 sene orada okudu. burada 1 kilo enginar parasına orada 1 çuval alıyormuşsun.hala öylemi bilmiyorum. enginarı ucuz bulursanız bol bol yiyin.burada çok pahalı ve çok özel bir nimet
Eskiden de ucuz değildi ki hocam 2012 senesinde bir akrabam üniversite okudu çocuğun burnundan getirdiler. En sonunda bırakmak zorunda kaldı.