Arkadaşlar av konusunda fikrim şu biliyorsunuz ki AV SEZONU denen bir muhabbet var. Ben bu olaya insanlar tarafından hayvanlara arınma günü yapılıyormuş gibi hissediyorum başka bir şey değil. Ve zevkine bir hayvanı avlamayı doğru bulmuyorum.