Şu durum sırf zevk için yapıldığında insanlıktan tiksiniyorum. Çok yanlış buluyorum. Eğer ki çevreye veya insanlara zararı yoksa bir insan nasıl zevkine kıyabiliyor bu canlara inanamıyorum hala.