Not: Kredi konumu alıp resim atan zavallı insan dilencilikle kredili ürün kullanımını bir tutuyor. Acıyorum size boşa yaşıyorsunuz.
Ha bu arada o çektiğim kredilerle ki sonradan başka yerlerden de aldım çok uygun fiyattan (bana göre) iyi miktar altın topladım, altın 1900 doları aştı epey kardayım en azından dilenmeden birşeyler yapıp paramı korumaya ve arttırmaya çalışıyorum.
Bir senin dediğin doğru UZMAN bey, 1900 dolar ye ye bitmez böyle devam. Alıntılama boş geç.