Windows onarımında komut satırı seçeneği aktif mi hocam?
Eğer aktifse;
Komut satırını açıp bir usb vs bağlayıp komut satırına notepad yazın sonra sol üstten farklı kaydet dediğiniz küçük bir dosya yöneticisi açılacak oradan dosyalarınızı usb belleğe aktarıp format atabilirsiniz.
Eğer aktif değilse;
Bir iki adet usb belleğe ihtiyaç olacak biri windows isosu olacak komut satırı burada bilgisayarınızı onarın dediğinizde yukarıdaki şekilde ikinci belleğe dosyalarınızı yedekleyebilirsiniz.