Hocalarım hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Önerilerinizi fazlasıyla dikkate alacağım. 😂 Askerlik dönemimde para biriktirmeyi düşünüyordum, doğu istiyordum ama kurada Kıbrıs'ı çektim. Herhalde para biriktirmek nasip olmayacak öyle gözüküyor. 😀