eskiden ucuzdu şimdi o kadar değilmiş sanırım.ceylon çay,hellim peyniri,elektronik ürün dolu gelirdi eskiden.arkadaşım 4-5 sene orada okudu. burada 1 kilo enginar parasına orada 1 çuval alıyormuşsun.hala öylemi bilmiyorum. enginarı ucuz bulursanız bol bol yiyin.burada çok pahalı ve çok özel bir nimet