SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki hocam. Sonuçlar paylaşacağım.

Vay be bende 25'te oynamıştım. O kadar oldu mu ya? GEİST ittifakım vardı.



Teşekkürler hocam. Gerçek hayattada arabam dandik
bende oda yok .onu geçtim ehliyette yok.ben beğenirdim gerçek hayattaki arabanı sanırım