ukarapaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bunu yaptım, birkaç kişi yapma sakın diye uyardı. Onların dediğine göre örneğin Google senin içeriğine mantıken 10 puan veriyorsa sen dış link verdiğin zaman buradan 2 puanı aslında oraya kanalize etmiş oluyorsun dediler. Çok mantıklı gelmedi ama dış linkleri hep nofollow olarak vermeye başladım.
Ben bur forumda tecrübe etmediğim bir şeyi paylaşmıyorum hocam. Kendi anahtar kelimenizden link vermemelisiniz, ayrıca link verdiğiniz konu sizin konunuzla birebir alakalı olmamalıdır. Ben uyguluyorum bazı makalelerimde dezavantajını da pek görmedim. Benim düşüncem bu yönde.