Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce bende kendi sitemde logoyu silip yükleme işlemini gerçekleştirdim herhangi bir sıkıntı olmadı, farklı tarayıcı da işlemleri gerçekleştirmeyi deneyebilirsiniz
Birazdan deneyeyim. Umarım ondandır. Deneyip bilgi vereceğim. Sağolun