Ben olsam çok şimartıp başıma çıkarmazdım
Dışarda başbaşa otururken teklif ederdim
Malum evlilikler kısa sürüyor
Sebebi ise erkeklerin fazla açılması kızların da beklentilerinin bitmemesi