beğeni bıraktım hocam umarım kazanırsınız
5000 kadın beğeni göndereyim mi? 😂 Beğendim bu arada hocam
Anlaşılır bence o şekil üstad 10 10 20 20 aralıklarla daha sağlıklı olabilir
Şaka yapıyorum ya hocam. Herkesin el emeği; inşallah adil bir şekilde geçer.
annenizin ellerinden öpüyorum hocam desteğimizi verdim
haha sayfada o kadar beğeni yok beğeni baya artmış arkadaşlar teşekkür ederim ama bu kadar yüklenmeyin 😂 fake atmayalım elerler 🥹