ankarakart almanız lazım, binişlere yeni zam geldi dolmuşlar 10-12 tl arası otobüs ve metro sanırım 8tl civarı ankarakart ile

EDİT: ÖHO larda (halk otobüsü) eskiden nakit geçiyordu en son ankarakart dayattılar onlara da ama durum ne bilmiyorum toplu taşıma kullanmadığım için