SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
durum gerçekten çok vahim hocam cahil zihniyet böyle olur yapabilcek bisey yok kombi sektöründede durum ayni rakipler birbirlerinin reklamlari gözükmesin diye herkes birbirine tiklama yapiyor bakiyeler çöp oluyor ellerine geçen bişeyde yok reklamlarda iade geliyor ama işte hala uğraşiyorlar
Aynen hocam demekki bunlar ticaretle uğraşsa yanındaki dükkanı kundaklayacak kadar aşağılaşmış insanlar.