İyi geceler millet. Ben 3d makina ile bazı süslemeler yapıyorum. Bir komşumuz oğlu için isim istedi duvara asmalık. Ama dümdüz olsun istemiyor şekilli el yazısı tarzında. Ben bi kaç şey denedim ama içime sinmedi. Duvarda çok hoş durur dediğiniz bir yazı fontu var mı? İsim Uras olacak. paintte bile yazıp çizip yollayabilirsiniz.

Aşağıdaki resimdekini de ben yaptım ama aynısı olsun istemedim. Yazı tipine sadık kalmayabilirsiniz. Örneğin aşağıdaki resimdeki Y'nin kuyruğu daha kısaydı, ben uzattım. Bu tarz süslemeler ile bir Uras yazısı varsa, canı sıkılan yazıp gönderirse çok makbule geçer.