Eleştirinizden dolayı bu teklifi yapmıştım hocam
Konuda da belirttiğim üzere işine iyi yapan arkadaşlar üstüne alınmasın dedim. İşinizi iyi yapıyorsanız ve müşterilerinizin çoğunluğu mutlu ise pekte referansa ihtiyacınız yok. Tekrardan teşekkür ediyorum