Hepiniz bu konulardan sıkıldınız biliyorum.. İşte derler ya umut fakirin ekmeği diye.. O misal. Yaklaşık 250 TL'ye başlıkta yazan vaatte bir eğitim satın aldım

Asıl sorun eğitimi satanda değil, bizde!!! Aylık 12K TL geliri olan methodu neden 250 TL'ye satarsın ki??? Şahsen ben satmam.
Bu aldığım eğitim 2-3 google tıklamasıyla bulabilir

Maden değerinde bilgiler gizli değil yani... Bu eğitimler sizin de bildiğiniz bilgileri içerir. Çoğunluğunuz bu deneyimi tatmıştır

İşini iyi yapanlar elbet var tabii ki. Onlar üstüne alınmasın
Uzun lafın kısası bir umutla satın aldığınız ama hüsran olan bir eğitimi almak yerine, udemy üzerinden 50-100 TL arasına daha kaliteli bir bilgeye sahip olabilirsiniz

Ben sizin yerinize bu eğitimleri deneyimledim.. Sizde
"bu ne be kardeşim" demeyin