FOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kameralar nasıl çalışıyor. araç çalışınca otomatik mi yoksa binince tuşa mı basmak lazım. hafızası ne kadar, sürekli boşaltmak mı gerekiyor?
Çakmak girişine kablo ile bağlanıyor.Ya da farklı bir yerlere daha bağlanıyordu.Araç çalışınca kayıda başlıyor.Araç kapandıktan sonra 5dk falan daha kendi içindeki pil ile kayıt alıyor.