Comnet kısmında da yurtdışı ataklarından eğer gerçek manada problem yaşatan biri yoksa size tercih edilebilir olabilir fakat biz comnet secure uplink'ten memnun kalmadık. +70 Gbit kaçıran bir servisten bahsediyoruz. Mitigation cihazları üzerinde kontrolleri yok diyoruz gelen atak bu bu şekilde şu şu şekilde çözümlenecek onlar yurtdışından cihaz hizmetini aldıkları yere ulaşıyor ve çözümlemelerini talep ediyor kısacası süreç ölüm (7-8 ay önce hizmet almıştık şuan ne durumdalar bilemem) Fakat işleyişleri illaki aynıdır.

Comnetin güzel olan bir çok yanı var hat ücretleri bazı firmalar almıyor bu konuda rahatlayabilirsiniz. İndirme hızları gerçekten harika müşterilerimiz hala o hızları arıyor ama 70G kaçırdıktan sonra hız olsa ne olur olmasa ne olur