Bukadar saçma sistem görmedim, %10 peşin istiyor müteahhit kredi kullanımını sınırlıyor ve çektiğin kredi tutarının %5 ini taksit taksit 3 yıl içinde ödeme yoluyola müteahhit kitliyorlar müteahhit'lerin bile bu durumdan haber yok %5 i sen ödiceksin yada evin fiyatını 200 k yükseltiyorum dedi %5'ide kitlediler çok saçma