Açılın ben bir yıla yakın muhasebe işi yaptım

Arkadaşlar kanunlarda değişiklik var mı bilemem ama şirketlerin aylık beyanname vermesi gerekiyor diye biliyorum. Yani en azından bizim şirket veriyordu. BA-BS mütabakatları ve beyanname verme yetkisi de eğer yanılmıyorsam muhasebeci gerektiriyor. Yanılıyorsam beni de bilgilendirin lütfen.
Şirket içi kullanımı için program o. Dikkat ederseniz muhasebeci entegresi de var yani sizin şirket içi muhasebeleştirme işlerinizi yaptığınız bir program bu ardından kesilen faturaları muhasebeciye gönderiyorsunuz yani muhasebecinin işini görmez.
hay arkadaş yine mecburuz yani muhasebeciye.