Şirket içi kullanımı için program o. Dikkat ederseniz muhasebeci entegresi de var yani sizin şirket içi muhasebeleştirme işlerinizi yaptığınız bir program bu ardından kesilen faturaları muhasebeciye gönderiyorsunuz yani muhasebecinin yerini tutmuyor.

Vergi daireleri beyanname yetkisini muhasebecilere veriyor siz rastgele kendi defterinizi tutup beyanname veremiyorsunuz, ha buna izin veren vergi dairesi varsa elbette her şeyi kendiniz yapabilirsiniz fakat en ufak hatayı düzeltmek istediğinizde belinizden kan alırlar dikkat edin. Zaten bu hatalı işlemler hatalı beyannamelerle uğraşmamak için muhasebecinin bu işleri sizin yerinize yapmasını istiyorlar.