Açılın ben bir yıla yakın muhasebe işi yaptım
Arkadaşlar kanunlarda değişiklik var mı bilemem ama şirketlerin aylık beyanname vermesi gerekiyor diye biliyorum. Yani en azından bizim şirket veriyordu. BA-BS mütabakatları ve beyanname verme yetkisi de eğer yanılmıyorsam muhasebeci gerektiriyor. Yanılıyorsam beni de bilgilendirin lütfen.